tiistai 3. helmikuuta 2015

Luottotuotteet

Kuten otsikko jo kertookin, on esittelyssä minun luottotuotteet. Kyseessä siis sellaisia, joita olen käyttänyt jo monta vuotta tai joita on tullut paljon käytettyä. Olen aikalailla sellainen ihminen, mitä tulee varsinkin meikkeihin, että en helposti lähde ostamaan uutta jos vanha jo miellyttää. Käytän myös usein pullot ja putilot ihan loppuun asti ennen uusien ostamista. Paha tapa sanoisin, sillä yleensä joudun kaapimaan jämiä viimeiseen asti, koska en ole muistaut ostaa. Joten voisikin alkaa hamstraamaan esim Hulluilta Päiviltä kyseisiä juttuja!

3.2.2015

 Arkimeikkini on melko yksinkertainen. Tai otetaan se melko-sanakin sieltä pois. Naamaan vähän Garnier BB-voidetta, sitten Natural Code puuteria ja ripsiin IsaDoran ripsaria. Tällä setillä on menty jo jonkin aikaa, enkä näe syytää muuttaa.

Tietenkin se, että pärjään tuollaisella meikkimäärällä johtuu siitä, että omaan melko helpon ja hyvän ihon. Ja siitä olenkin todella kiitollinen! Siksi pysynkin usein niissä, jotka olen todennut hyviksi, etten vain vahingossakaan pilaa ihoa.

Huulirasva "riippuvuus" on varmaan asia, jonka moni allekirjoittaa omaavansa. Myös minä. Tuo Baby Lipsin Mint on kyllä nykyään ehdoton suosikki, mutta siis huulirasvoja minulta löytyy aika laajalti. Silti välillä tai itseasiassa melko usein tuppaavat häviämään tai jäämään kotiin, jolloin ollaan aika suruissaan. Kuitenkin tässä olen vähän miettinyt sen Eos-huulirasvan ostamista, sitä kun on kehuttu aikalailla. Joten ehkä tässä asiassa poiketaankin luottotuotteesta...

3.2.2015a

Minut harvoin nähdään ilman kynsilakkaa. Ilman meikkiä kyllä, mutta ilman kynsilakkaa ei. Ja luottolakkoinani toimivat Essie-lakat ja niistä erityisesti musta sekä valkoinen vuorotellen. Välillä kuitenkin räväytän jollain värikkäällä lakalla, mutta nämä ovat ne luottolakat jotka eivät vain koskaan petä. Molemmat alkavat itseasiassa olla lopussa... Taitaa olla täydennyksen aika.

3.2.2015b

Täälläkin tullut muutamaan otteeseen esille se, kuinka vähän hoidan ihon tavoin hiuksiani. Hoitoaineet ovat minulle täyttä hepreaa, niitä en ole ikinä käyttänyt. Samoin pätee kaikkiin muihinkin hiusaineisiin. Lakkaa nyt on tullut kisoissa käytettyä ja välillä muutenkin, mutta muuten pyrin menemään ilman mitään ylimääräistä. En tiedä onko se oikein vai väärin, mutta ainakin minulla toiminut tähän asti.

Olen aikaisemmin käyttänyt Cutrin Blueberry-shamppoota, mutta nyt talveksi päätin kokeilla tätä ja voin sanoa että toimii! Minä kun olen aina kärsinyt sähköisistä hiuksista, niin tänä talvena on voinut huoletta liikkua hiukset auki, sillä ei ole ollut sähköiset ei. Ja muutenkin tuoksu on ihanan raikas, joten varmasti jatkan tämän käyttämistä pitkin kevättä ainakin. Kesälläkin, miksi ei?

Tässä siis luottotuotteeni, joita käytän tällä hetkellä. Muutamia olen vaihtamassa, mutta osa pysyy varmasti pitkään mukana. Kun jokin vain toimii, niin mitä sitä on turhaa vaihtamaan..? Onko teillä jotain luottotuotteita, joita olette jo pitkään käyttänyt?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!