keskiviikko 6. tammikuuta 2016

Luottohousut

6.1.2016b 6.1.2016 6.1.2016a

Keskiviikossa mennään ja varmaan aika huikein fiiliksin porukka aamulla heräili. Kyllä eilen sai jännittää ihan loppuun asti viekö Venäjä mestaruuden. Tuli täältä sohvalta ihan kylmät väreet kun sitten katseli sitä iloa, joka noilla nuorilla pojilla oli, kun Kapanen lämäsi kiekon maaliin. Mutta se siitä lätkästä, eiköhän kaikki tiedä miten kävi. Jos ei tiedä, niin sitten kyllä on onnistunut taidokkaasti pysymään somesta kaukana. Propsit siitä.

Itse kun töiden puolesta viettelen paljon aikaa urheiluvaatteissa olen niihin aina panostanut eritavalla. Eritavalla tarkoitan sitä, että onhan niien oltava mukavat, mutta myös tyyliin sopivat. Ja niitä tulee kyllä käytettyä ihan viimeiseen asti. Kun esim löytää juuri täydelliset housut, ei niitä raaskisi mitenkään heittää pois. Ei sitten mitenkään.

Pinterestistä bongasin nuo Niken housut joskus kauan sitten. Olen jo asennoitunut Pinterestissä löydettyjen vaatteiden suhteen niin, ettei niitä tule koskaan löytämään. Olin kuitenkin nähnyt ennen joulua Stockmannilla nämä kyseiset housut, mutta koska hinta oli mukavan suolainen, jäivät ne sinne. No jäikö sitten kaivelemaan mieltä? Ehei, ei tietenkään (huomaa sarkasmi). Pessimistinä olin jo asennoitunut, ettei niitä löytyisi, kun kummitädin kanssa maanantaina nähtiin ja pidettiin pieni shoppailupäivä. Siinä katselin sitä hyllyä ja olin vain, että niin perus, väärää väriä jäljellä ja kokoina L tai XL. Onneksi selkeästi kummitätini on hieman positiivisempi kuin minä ja katsoi hyllyä vähän tarkemmin. Ja sieltä löytyikin yksi kappale ja hallelujah, minun kokoa! Siitähän riemurepesi ja nyt on housut päällä oltu. Ovat juuri täydelliset, tykkään todella paljon! Ja kivaa vaihtelua, ettei ole aina sitä pelkkää mustaa.

Nyt läppäri kuitenkin napsahtaa kiinni, aamupalaa aletaan syömään ja katsellaan miten tämä päivä lähtee käyntiin. Illalla duunit jatkuukin ja perjantaina on lähtö kohti Jyväskylää. Mitä lie sinnekin pitää pukea päälle, kun lämpötilat hipoaa lattiaa varmaan sielläkin... Todennäköisesti raahataan sellainen vaatekerrasto, että sillä vaatettaisi jo koko kaupungin. Sitä siis innolla odotellessa!

2 kommenttia:

  1. Oi miten ihanat housut! Mulla on hankitalistalla juuri tuon tyyliset gollegepöksyt :-)

    minttusblog.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis aivan ihanat on! Voisin tosiaan olla nämä päällä vaikka koko ajan (:

      Poista

Kiitos kommentistasi!