keskiviikko 3. joulukuuta 2014

Missä joulufiilis?

Joo'o, töitä vaan pukkaa ja ei loppua näy. Viimeiset energiarippeet tästä vedetään itsestään ja sitten pääseekin ansaitulle joululomalle. Huhhu, että tätä odotetaan ja siis joulukalenterikin toimii enemmänkin lomaa odotellessa, kun sitä itse joulua. Ehkä juuri tämän takia en ole tuohon joulufiilikseen päässyt, en siis ollenkaan...

Eilen ajattelin että olisin tullut vähän postailemaan minua kuvaavista asioista, mutta ylppärilahja ostostelu venyikin sitten vähän pidemmäksi. Mutta hei, kaiken sain mitä tarvitsinkin ja ilman yhtäkään kuvaa? Kertookohan se jotain siitä, että oikeasti nyt on vain stressi päällä, kun ei edes kännykällä ehdi kuvia nappailemaan. Ainakin minun tapauksessani kyllä.

No sitten tänään, oi olin jo ihan intoa täynnä, mutta sitten muistinkin: siivousurakka. Tosiaan tämä antisiivoja sitten siivoili koko päivän, ensin omaa huonetta ja sitten yläkerran kylpyhuonetta. Niin ja siis kokopäivä siihen oikeasti meni, mutta nyt on siisti huone ja siisti kylppäri. Ja pakko kyllä sanoa, että ei se siivoaminen ole enää niin pakkopullaa, kuin ennen oli. Siis minun kanssa sai lapsena oikeasti vääntää siitä siivoamisesta, vaikka muuten helppo lapsi olinkin. Mutta nyt teen sitä välillä ihan mielellään, varsinkin jos olen yksin kotona, niin ei muuta kuin musat täysille ja mukana lauleskelen. Ja ei, minulla ei ole lauluääntä.

Untitled

Loppuviikosta onneksi tapahtuu jotain muutakin kuin sitä voimistelua ja tätä on kyllä odotettu. Perjantaina on kahden kaverin valmistujaiset, joten niitä juhlitaan, tosin jumppaporukoiden kanssa, mutta parempaa seuraa saa kyllä hakea. Lauantaina sitten onkin pikkujoulut täällä meillä ja osa kavereista tulee ensimmäistä kertaa käymään. Vähän kyllä stressaa saanko pidettyä tätä siistinä niinkin kauan, mutta paras olisi! Joten toisin sanoen, jos ei kuulu täällä, niin johtuu ihan siitä, että en ole edes konetta ehtinyt auki saada. Mutta eiköhän maanantaina sitten ala taas tulemaan sellaisia postaus läjäyksiä. Tai sunnuntaina jos olen oikein ahkeralla päällä. Epäilen...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!