sunnuntai 21. joulukuuta 2014

Lomalle mars

Keskiviikkona se sitten on, jouluaatto. Lahjat on ostettu, nyt enää jäljellä siivoamista ja ruoan laittoa. Tai no onhan tässä vielä lahjat paketoitava ja piparkakkutalo suunniteltava. Voisi tänä vuonna oikein panostaa ja tehdä jonkun kunnon rakennuksen. Saa nähdä mitä veljen kanssa keksitään, varmaan googlettamista ja pinterestissä etsiskelyä siis tänään vielä tiedossa.

Eilen olikin sitten tämän vuoden viimeiset treenit. Nopeasti on kyllä kausi mennyt ja kyllä sitä ollaan lomantarpeessa, ainakin minä. Ehtiihän tässä melkein kaksi viikkoa lomailla, aika ruhtinallista pakko sanoa. Kuitenkaan ihan lomailuksi ei mene tämä lomailu, sillä heti tammikuun alussa alkaa koulutusrumba, illalla vielä odottaakin ennakkotehtävät, jotka tänään pitäisi palauttaa. Jes, ajoissa ollaan jälleen kerran... Tulee aivan lukioajat mieleen, viimeisen illan panostukset.

Untitled

 Pieniä joululahjoja tytöiltä sai ja kyllähän siinä aika kiitolliseksi vetää, kun lahjoja tuli. Itselle se muistaminen on tärkeintä, ei se mitä sieltä paketista paljastuu. Jos nyt saa 13 fazerin sinistä levyä, niin mikäs siinä.
Pakko kuitenkin nostaa tuo yksi lahja esille, nimittäin Audrey Hepburn-seinäkalenteri, jonka Irikseltä sain. Juuri tuollaista olen kaipaillutkin, ei ole sellainen iso, vaan tarpeeksi pieni ja soma. Pitäisi vain huoneesta löytää seinältä sille paikka ja laittaa siihen kiinni. Yllättynyt olin kyllä tästä lahjasta, joka teki siitä varmasti jollain tavalla vielä paremman. Kuten olen pari postausta aikaisemmin todennut, minua on vaikea yllättää.

Untitled

 Olen jo pitkään odottanut sitä, että pääsisin katsomaan tuon uuden Hobitti elokuvan. Kristan kanssa meillä on jo tällainen perinne, että ensin sushia ja sitten Hobitti-leffa. Vaikeata oli kyllä yhteinen vapaa-aika löytää, kun molemmilla menoa koko ajan suuntaan ja toiseen. Nyt kuitenkin sopivasti joulun alla löytyi aika joten sushia nassuun ja leffan kattelua. Vähän negatiivista olin kuullut ja kyllähän se tuossa kolmannessa osassa näkyi, että lyhyt kirja oli pilkottu palasiksi. Mutta hei, kyllähän noista leffa sarjoista kaikki pitää nähdä, eihän nyt keskenkään voi jättää!

Untitled
Untitled

Pitkästä aikaa on lemppari popotkin päässy takaisin jalkaan. Ja ei, nilkoista ei ollut kylmä. Minulla on jokin ihme juttu, että nilkat ja ranteet paljaana voin kulkea aika pitkälle talveakin, ilman että tuntuu kylmältä. Ei kauhean hyvä juttu, sillä niinhän sitä kipeeksi tullaan.

Mutta takaisin tuohon leffailuun. Olin varmaan eräästä trailerista enemmän innoissaan kuin tuosta leffasta. Kun siinä sitten oli ne 3D-lasit päässä ja traileri alkoi en oikein tiennyt miten olisi pitänyt olla. Ja tietenkinhän minä puhun tuosta uusimmasta Star Wars-elokuvasta, joka vuoden päästä vasta teattereihin tulee. Siis vuosi! Olen odottanut niin kauan ja ei enää jaksaisi odottaa. Ja kyllä, täällä Star Wars-fani teille vilkuttelee. Hehe...  Varmaan ole mitään elokuvaa odottanut noin paljon, tai ei ainakaan nyt mieleen muistu.


Näissä tunnelmissa syvennyn takaisin ennakkotehtävien pariin karkkipussin kanssa. Yritän tässä ennen joulua vielä tulla kirjoittelemaan, kun se lomakin nyt aidosti on. Ei se silti ole täysin jumppavapaa loma, kyllähän tässä on juttuja mitä pitäisi vielä tehdä. Hyvää sunnuntaita kaikille ja muistakaa levätä jouluna kaiken kiireenkin keskellä. Minä ainakin yritän kovasti muistaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!