perjantai 5. huhtikuuta 2013

Thomas Sabo

Tänään piti siis olla samanlainen ohjelma kuin eilen. Niin ei kuitenkaan käynyt. Mulla siis nilkassa ollut vaikka mitä vammoja, vasemmassa sekä oikeassa. Joten ei ihme että aamulla heräsin tajuttomaan nilkkakipuun. Niinpä sali reissu oli jätettävä väliin, sillä en olisi kuitenkaan pystynyt olemaan rasittamatta nilkkaa. Ei päivä kuitenkaan pelkäksi loikoiluksi osoittautunut.

Suuntasin Kamppiin tapaamaan Sebbeä. Ihana aurinkoinen päivä oli ja käveltiin pitkin keskustaa auringosta nauttien. Kuitenkin ei reissu pelkäksi ulkoiluksi jäänyt.
Olin jouluna saanut Stockmannille lahjakortin ja olin kokonaan unohtanut sen! Nyt kuitenkin sille tuli käyttöä, sillä suuntasin mutkien kautta koruosastolle. Puhuin jo aikaisemmin kun olin Julken ja Sebben kanssa shoppailemassa, että olin harkinnut toisenkin Thomas Sabon tavaran ostamista. Postaus Täältä.

Ostoksia ei kuitenkaan lähtenyt kauheasti mukaan, vaikka rahaa kyllä meni, tosin lahjakortin muodossa. Mulla kuitenkin ulkomaan matka tiedossa, siitä oma postaus myöhemmin (:


Mustat bikini alaosa: GinaTricot 9,95e
Koru: Thomas Sabo 78,00e


Alaosa muuten perus musta, ei mitään ihmeellistä, mutta molemmissa sivuissa tuollaiset "kaistaleet". Oon jo pitkään etsiny mustia, jotka olisi ei ihan tavalliset, mutta ei silti mitään erikoista. Nämä oli löytö, käytiin Sebben kanssa katsomassa olisiko jotain kivoja ja olihan siellä! Oli GinaTricotissa muutenkin tullut kivoja bikinejä, mutta mä ajattelin nyt säästää rahaa, onhan kesään vielä aikaa ;)


Siinä nyt se ihana koru on! Siis olen vain katsonut siitä ikkunasta ja nyt viimein päätin että tämä olisi se päivä (:
Beige nahkakäsikoru: 44,00e
Hopeinen helmi: 34,00e


Tuossa parempi kuva tosta hopeisesta helmestä. Mulla toinenkin tuollainen helmi, ne on musta vaan jotenkin tosi tyylikkäitä ja ajattomia. Kalliimmasta päästä ne kyllä on mutta silti, hintansa arvoinen, ainakin melkein...
Kuvassa myös tosta itse korusta kuva, kyseessä siis punottu nahka ja hopeinen lukko. Ihan mun tyylinen!


Olihan mun pakko Instagramiinkin tuosta ottaa kuva ja laittaa. Ihana on kyllä, en malta odottaa kun saan laittaa päälle (: Pienet asiat merkitsee joskus paljon...

Vielä kuva mun terveellisestä välipalasta ja sitten voinkin kertoa että huomenna töihin ja töistä näkemään Janinaa pitkästä aikaa. Ohjelmassa ruokaa ja leffa (:


P.S Hullut Päivät ensi viikolla !!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!