maanantai 22. huhtikuuta 2013

Terassi avattu, ainakin melkein

Hihii, aurinko. Oi olipa ihanaa istua siinä auringon paisteessa ja tuntea kuinka se lämmitti. Tänään tuli siis avattua terassikausi Mimosan, Innan ja Aksun kanssa. Oli mukavaa istua ja jutella rauhassa kaikesta, kun kirjotusten jälkeen on ollut vähän kaikkea, niin ei oikein olla ehitty. Ilma oli oikein ihana joten Vapianon terassilla aika vierähti nopeasti (: Toivotaan nyt vain että tää kevät nyt tulisi kunnolla, joten peukut pystyyn...

Tänään Martta täyttikin 19-vuotta. Olin aluksi melkein unohtanut koko jutun, kun sitten koulun ruokalassa asian tajusin ja no, vähän kova äänisesti sen huusin. No ei muuta kun Martalle kakkua ostamaan. Tiedän, terveys, mutta silti hei, kaverin syntymäpäivä.

  
Synttärisankari sitä kakkua siinä leikkaa. Frödingen mudcake nam, nam.


Siinä Marjut, minä ja Martta. Ennen joulua otettu kuva, kun mulla oli vielä lyhyet hiukset (:


Siinä vielä minä ja Martta 100-aamun koulupäivänä. Pukeuduttiin molemmat vauvoiksi, ja huomaa hiusten pituus verrattuna edelliseen kuvaan (:

Onnea siis vielä Martta!!

Vielä nopea selitys tulevasta. Eli viikonloppuna suuntana Rovaniemi, siellä TeamGym Cup2. kilpailu. Minä jälleen kerran tuomarina, pitkä viikonloppu tiedossa. Kuitenkin ensiviikolla tiedossa jotain aivan huippua, mistä olen täällä aikaisemmissakin postauksissa vihjaillut ;). Joten huomenna tulee tästä salaperäisestä matkasta lisää tietoa, onko jotain arvauksia????

P.S Kepit vielä on, joten toivottavasti saan ne pian pois....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!