torstai 25. heinäkuuta 2013

Syksy täydennys

Tässä lukemisen ja sairastelun (aivan oikein olen TAAS kipeä!), keskellä tuli Cosmoa luettua, sekä vähän netissä vaatteita katsottua. Enhän minä mitään sille voinut, kun tuli kaikkea kivaa eteen, että oli ihan pakko koota kollaasi asioista joita nyt haluaisin niin, niin, NIIN kovasti! Kuitenkin reissailun jäljiltä lompakko melko tyhjillään, joten seuraavaa palkkaa odotellessa taidan tyytä vain kuolailemaan...


Nahkatakki karvavuorella. Kylmiin syyspäiviin sopiva ja mietin jo viimevuonna tuollaista, mutta mistään ei oikein löytynyt sitä minun takkia. Ehkä tänä vuonna onnistaisi ja jos vaikka Lontoossa tulisi tehtyä löytö... vink vink.
Turkoosi shortsihaalari. Vaikka kesä onkin jo melkein ohi, en panisi pahitteeksi jos jostain tuollainen pongahtaisi esiin. Koko kesän etsin sopivaa jumpsuitea minulle, mutta ei niin ei.
Hame syksyyn. Olen täällä useaan kertaan saarnaillut, etten ole mikään hame ihminen, mutta jokin tuossa nyt viehättää ja tuli heti tuon löydettyäni sellainen olo, että PAKKO SAADA! Veikkaisin, että tuo etuosa on se viehätyspiste tässä hamosessa.
Valkoiset converset. Ikuinen, joka vuotinen tarvoite hankinta.
Karvaliivi. Ihastuin tuohon Emma Watsonin The Bling Ring -elokuvassa päällä olevaan liiviin. Itse en ehkä ihan valkoista haluaisi tai no, miksi ei? Kuitenkin jokin tuossa vetää minua puoleensa, vaikka en ehkä olekaan se tyypillinen "turkis-ihminen". Plus, ei sen aitoa turkista tarvitse olla...
Musta lompakko. Isompi lompakko tänne kiitos! Omani on tällähetkellä aivan liian pieni kaikille tavaroille mitä siellä säilyttelen ja olisi ihan mukava saada se kännykkä sinne lompakkoon. Lompakkoni on tosin ollut hyvä, Pariisista asti tuotu, mutta silti voisi olla nyt isomman lompakon paikka. Krista ihastutti minut Ted Bakeriin, ja tuo musta lompakko olisi ihan mukava... Vinkkaus niille jotka miettivät lahjaa minulle (en tosin tiedä miksi miettisivät, mutta vink kuitenkin).
"Pussukka". Laukut on mulla nyt vähän isomman puoleisia, mutta nyt kesän aikana on tullut huomattua, että sellaisen ison laukun ja pikku laukun  välimuoto minulta puuttuu ja sille olisi kyllä käyttöä. Nahkaakin saisi olla että kestää minun rajut arjet. Varsinkin tuoa Marc by Marc Jacobsin laukku olisi melkein täydellinen, hinta on se ainoa miinuspuoli :(.

No ei kai tässä auta muu kuin mennä pakkaamaan, sillä huomenna LONTOO! Siellä voisi viimeisillä roposilla yrittää tehdä löytöjä, jos vaikka joku tuollainen löytyisi. Pidetään peukut pystyssä (:.


Vielä tähän loppuun, kiitos kaikille jotka on noita kysymyksiä tuonne laittaneet! On tullut jo vaikka mitä kysymyksiä, mutta vielä ehtii (:. Voi siis laittaa kysymyksensä vaikka TÄMÄN postaukseen tai sitten yksityisenä ilmoitus-osioon. Voihan niitä kysymyksiä tämänkin postaukseen laittaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!