perjantai 1. maaliskuuta 2013

Oscars 2013

Syy miksi en oikein ole tänne mitään kirjoitellu on se, ettei mitään ihmeellistä ole oikein tapahtunut. Hiihtoloman viimeisellä viikonloppuna suunnattiin Tampereelle leirille. Tyttöjä lähti vain 5 matkaan ja takaisin tuli 4. Yksi siis tippui matkasta pois. No ei, tuli lauantai aamuna kipeäksi ja vanhemmat totesi, että tytön voi laittaa junaan. Leiri meni hyvin, tytöt oppi paljon kaikkea uutta ja vapaasta tuli paljon kehuja, jotka lämmitti mua itseäni (: tuli tosi hyvä mieli!
Vaikka koko leiri rumba oli rankka, päätin kuitenkin katsoa Oscar-gaalan. Majoittauduin olohuoneeseen ja tein itselleni evästä. No siinä punaistamattoa katsellessa alkoi silmät vain painumaan kiinni. Heräsin aina välillä ja katsoin, mutta pakko olla rehellinen, mulla ei ole mitään hajua mitä oon oikeen katsonut. Hehe... Onnistuin kuitenkin bongaamaan muutaman mun ihan ykkös mekot sieltä sekä näkemään muutamia palkintojen jakoja (:
Koska mun päivä rytmi on nykyään se että herään, luen, meen töihin, nukun ja alkaa alusta, ei tässä oikein ole mitään päivitettävää. Kirjottelen kyllä tänne sitten aina välillä kun jotain tuosta "normaalista" poikkeavaa tapahtuu.
xoxo

3 kommenttia:

  1. Oi mäki rakastuin tohon Kristin Chenowethin pukuun :-D !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, se on aivan ihana!! Heti bongasin sen ja rakastuin ;)

      Poista
  2. Sul lukee tuolla sun toisessa usein kaikkee musaa liittyvää nii voisitko tehdä sellaisen postauksen missä kerrot mitä kuuntelet ja miksi?

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!