keskiviikko 19. maaliskuuta 2014

March


Kevät jo aivan lähellä, joten tutkailessani Pinterestiäni päätin tuoda niitä asioita tänne, jotka tällä hetkellä miellyttävät silmää. Varsinkin tuo aurinko saa ottamaan kaapista vähän keväisempiä vaatteita esille, vaikka ulkona sitä pakkasta on tässä ollut vielä.. Erityisesti ovat yllätyksekseni korkokengät nousseet ihan ykköseksi kevättä varten. En oikein ymmärrä, sillä minä olen aina ollut sellainen vannoutunut tennareiden käyttäjä. Myös mekot ja hameet ovat löytäneet tiensä tämän tytön sydämeen. Mistäköhän tämä kertoo..?
Erityisesti viimeisenä olevia Valentinon kenkiä olen kuolaillut niin muotiblogien kuin ihan kauppojen sivuilta. En vain ymmärrä tällä hetkellä itseäni. Minä, tennari tyttö, himoitsen korkokenkiä? Toisaalta tyyli muuttuu ainakin minulla koko ajan, joten ehkäpä tämä on se yksi muutos. En tiedä. Outoa koko tilanne.

//Valentino: 670e-720e//

//Kuvat Pinterest//


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!