lauantai 22. helmikuuta 2014

Viikko 8


Kuten osuvasti postauksen otsikko kertookin, tulossa sepustusta tästä niin kutsutusta "Hiihtoloma"-viikosta. Minulle tosiaan ei mikään loma ollut, vaan täyttä työntekoa. Maanantai-perjantai olin Easy Sport-tapahtumassa vetämässä seuramme kolmen muun valmentajan kanssa telinevoimistelua. Lapsia oli aika vaihtelevasti mutta näin itsekkäästi sanottuna, oli se meidän rata aika hitti joka päivä. Siellä siis vierähti se kolmetuntia päivässä ja käteen jäi (rahan lisäksi siis) t-paita jota korista sitten Amin Asikaisen nimmari. Hän oli keskiviikkona puhumassa ja pitämässä lapsille nyrkkeily koulua. Taisi kuitenkin koulu olla suositumpi siellä vanhempien keskuudessa myös... Häneltä siis haimme Mimosan kanssa nimmarit, joka aiheuttikin sitten hupaisia kommentteja muilta valmentajilta. No, me ei olla mitään "vanhoja" vielä. Hehe!
Sain myös viikon aikana postista Stadium kanta-asiakas kortin. Olin kokonaan unohtanut odottaa edes tuota, eikä tuo kortti nyt mikään ihmeellinen olekaan. Huomaa kyllä että alkaa noita kortteja pikku hiljaa kerääntyä tämän tytön lompakkoon...
Juuri kun sain penkkareiden jäljiltä ääntäni takaisin, iski flunssa. Nyt sitten ääni on ihanan nasaali, nenä ääni. Kiva! Olen itse jo ihan unohtanut miltä se minun normaali ääni kuulostaa, niin hassua! Mutta näin on käynyt minulle ennenkin, tällainen satunnainen äänen menettäjä kun olen.
Tästä menenkin seuraamaan Putousta, mutta tosiaan, ei viikossa mitään ihmeellistä tapahtunut. Tänään tosin oli ihana herätä, kun isä oli laittanut aamupalan. Nam, kelpasi kyllä istuutua pöytään ja syödä. Siitä jaksoikin hyvin töihin lähteä, onneksi vähän helpompi viikonloppu kuin normaalisti. Ehkä tätä voi sittenkin kutsua lomaksi...?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!