sunnuntai 26. toukokuuta 2013

Ostoslista

Tässä aattelin kerätä tällaiset must have jutut jotka mun on saatava ostettua viimeistää enne matkaa mutta siis tavoitteena saada hommattua enne koulun päättymistä... Saa nähä miten käy, yleensä jos jotain lähtee etsimään ei sitä löydä :(


Eli ihan simppeli juttuja oon nyt vailla. Nuden väristä kynsilakkaa YO-juhliin olisi tarkoitus postää, joten sitä tarvitaan ennen koulun loppua ehdottomasti! Onneksi kerrankin on joku helppo asia metsästettäväksi (: Tosin mun tuurilla ei varmaan löydy...

Toinen on vähä tällainen ei niin asap mutta kuitenkin tavoitteena hankkia (: Kuulostaa varmaan hassulta kun tossa ostin juuri Berliinistä kellon, mutta eihän kelloja voi olla liikaa? Vai voiko...? Ei voi, ainakaan minusta.

Kolmas juttu on maxihame. En tiedä olenko täällä kertonut mutta siis oon aina ollu sitä mieltä että koska olen tällainen vähän lyhyt niin näyttäisin maxin kanssa vielä lyhyemmältä ja jotenkin sellaiselt "laatikolta". Kuitenki kun kokeilin kaverin maxia rakastuin siihen heti! Niimpä oon nyt himoinnut ihan tuollaista perus hametta, jolle on varmasti käyttöä ;)


Loppuun vielä onnittelut mun super ihanalle Mimosalle!♥


2 kommenttia:

  1. millä ohjelmalla teet noita kollaaseja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kännykällä sellanen ohjelma kuin photo grid (:

      Poista

Kiitos kommentistasi!