torstai 18. huhtikuuta 2013

Kolme kiloa kevyempi

Mitään ihmeellistä en ole oikein tehnyt, joten siksi en ole tänne kirjoitellut. Nyt kuitenkin tällainen nopea pläjäys tästä kuluneesta viikosta.

Eli viikonloppu meni siis kilpailuiden merkeissä. Minun ensimmäinen tuomarointini! Pakko kyllä sanoa, että jänniti aivan liian paljon, mutta onneksi toinen tuomari, kenen kanssa tuomaroin oli tosi kannustava ja auttavainen ja hyvinhän se tuomatointi meni (: Olen aika ylpeä itsestäni ;)
Oli kyllä vähän hassua olla voimistelu piireissä sellaisen asiallisen näköisenä. Tytötkin sanoi että olen ihan oudon näköinen, kun en ole verkkareissa ja muutenkin treeni vaatteissa, niin ne tytöt on minut tottuneet näkemään.


Bleiseri: H&M
Valkoinen Toppi: BikBok

En yleensä käy vaa'alla, mutta päätin käydä ennen kuin aloitin kesäkunto tavoitteen, jotta näkisin edistystä paremmin (sitähän ei näe ulkoa päin...). Ilokseni huomasin että olen laihtunut 3 kiloa! Se on aika paljon ja ihmettelen mistä sitä on oikein lähtenyt? Mutta niin se vain on. Kuitenkin ei sokeana kannata uskoa mitä vaaka näyttää, sillä paino riippuu päivästä, kellonajasta sekä paljosta muustakin. Kuitenkin yritin tähdätä "punnituksen" samaan kellon aikaan, jotta saisi mahdollisimman realistisen tuloksen (: Olihan se kilojen tippuminen kuitenkin iloinen yllätys!


Vaikea huomata eroa, kun en ole ottanut kuvaa projektin alusta, mutta siinä on nyt sellainen suuntaa antava (:

Eilen sitten tulikin yksi itsensäylitys lisää (: Kiitos kuuluu Aksulle, joka puhui mut ympäri tulemaan mukaansa Jumboihin. Jumbot on meidän seuran ryhmä, jossa yli 16 vuotiaat voi harrastaa voimistelua. Oli kyllä niin itsensäylitys päivä, uskalsin tehdä vaikka mitä ja tuli niin hyvä mieli (: Huomasin kuinka kova ikävä mulla oli oikein ollut voimistelua, vaikka olenkin aktiivisesti mukana, mutta siis ikävä oli sitä että itse tekee ja ylittää pelkojaan. Laitan myöhemmin erikseen lisää aiheesta, sillä joku olikin pyytänyt erillistä postausta mun harrastuksista (:

Tänään oli taas hemmottelu päivä, sillä kävin huoltamassa ripset. Sama vanha paikka, eli C'mon. Olin taas super tyytyväinen lopputulokseen ja palvelu on vain niin hyvää! Suosittelen kaikille! Osoite löytyy vielä Täältä erikseen tai klikkaamalla C'monia (:


Pahoittelen laatua, kuva kännykällä, mutta tuosta saa jonkun näköistä kuvaa uusista räpsyistä (: Tykkään vain niin paljon käydä tuolla!


Täytyihän mun vähän hemmotella itseäni Café Picnicin Vanilija Latella (: Nam, nam, lämmitti mukavasti kurkkua ja koko kehoa.


Tajusin myös tänään, että mulla on enää 15 koulupäivää ennen kesälomaa! Tuli kyllä niin hyvä mieli, olen ollut yhtä hymyä vain (: Myös enää 6 koulu päivää ennen kuin lähden matkalle, mutta minne??????

2 kommenttia:

  1. Paljonko painat? Sun maha näyttää tosi timmiltä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, et tiedäkään kuinka paljon kommenttisi piristi päivää (: mitä mun painoon tulee niin n.63kg

      Poista

Kiitos kommentistasi!