keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Ensimmäinen koulupäivä

Ah jes, aurinko. Aamulla katsoin ulos ja olin jo aivan luovuttamassa. Sumua! Hyvä että näin edes metrin päähän! Aamulla suuntasin taas vaihteeksi salille. Ihanaa kun siitä on tullut tapa mulle, mietin kun tämän kesäkunto tavoitteen aloitin, että riittääkö mulla itsekuria. Nähtävästi riittää sillä salilla käynti ja treenaus kuuluu jo mun perus päivään (:

Tänään oli siis ensimmäinen koulupäivä melkein 2 kuulauteen! Tuntui aivan samalta kuin silloin kun tulee kesäloman jälkeen kouluun... no ensimmäisestä päivästä selvittiin elossa!

Salin ja koulun välillä kävin kuitenkin Kristan kanssa käväisemässä Hulluilla Päivillä. Ihmisiä ei ollut niin paljon kuin olisi voinut luulla mikä oli ihan positiivinen asia (: Ei me kuitenkaan siellä kauhean kauan kierrelty, Kristalla kiire kirjastoon lukemaan pääsykokeisiin ja mulla kouluun.

Tyhjin käsin en kuitenkaan lähtenyt ;) Mukaan tarttui kirja, jota itseasiassa sinne menin hakemaan.

Lauren Conradin Beauty-kirja lähti siis mukaan. Kirja oli vain 9.95 ja kirjan kielenä englanti. Kuitenkin kuvat on tosi selkeitä ja niksit kanssa (:


Tuossa vähän vilaus siitä mitä kirja sisältää (: Kaikkea ihanaa! Löysin heti muutaman jota on aivan pakko kokeilla, katsotaan mikä on lopputulos...


Siinä sitten mun molemmat kirjat somasti. Ootan innolla että pääsen lukemaan ja erityisesti kesää, johon moni noista hiusnikseistä esim sopisi (:


Pakko mainostaa vielä tota kaakaota. Niin hyvää! Lämmitti mukavasti matkaani kohti koulua.

Vielä lopuksi pikainen asukuva jonka ehdin ottaa. Kuten varmaan olette huomanneet mulla aika hillityillä väreillä mennään (: Varsinkin toi alaosa on aika tummanpuoleista...



Kaulahuivi: Zara
Nahkatakki: New Yorker (Tanska)
Pitsipaita: Vila
Mustat farkut: BikBok
Kengät: Converse


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!