perjantai 8. helmikuuta 2013

6-5-4-3-2-1

ENÄÄ 6 PÄIVÄ PENKKAREIHIN!!! Aika on mennyt niin nopeasti, etten edes ole huomannut sen menevän. Tuntuu niin hassulta, että alle viikon päästä olen siellä rekassa kaikkien kavereiden kanssa heittelemässä karkkeja. Enhän minä niin vanha vielä ole?! Näihin kuuteen päivään mahtuu kuitenkin vaikka mitä. Koska 4. jakso alkoi tarkoittaa se sitä, että minulla on lukuloma, suomeksi ei kursseja. Niinpä nyt onkin hyvää aikaa panosta kirjotuksiin, joihin en ole edes aloittanut lukemaan. Hups... Töitä on nyt kuitenkin tiedossa, eilenkin olin reippaat 6 tuntia Kisiksellä ja tänään melkein sama setti tiedossa.

 Eilen meidän junnu Inna täytti viimein 18! Niinpä tänään illalla tiedossa sen juhlistamista Tivolissa. Mukaan lähtee aika iso porukka, en edes itse kaikkia tunne (: Kuitenkin kiva ilta varmasti tiedossa ;)
 Tänään melkein kaikki mun kaverit aloitti niien YO-taipaleen ja istuvat parhaillaan kirjoittamassa mahtavia ja ei niin mahtavia esseitä. Itselläni taipale alkaa maanantaina, ruotsin kuuntelulla. Hieman kyllä suoraan sanottuna pelottaa, saa nähdä miten selviän, vai selviänkö ollenkaan... Itsellä siis pitkä ruotsi joten sanasto melko haasteellinen. Onneksi oli tuo Ruotsin reissu, oli siitä kuitenkin sen verran hyötyä, että korva tottui kuuntelemaan ruotsia. Toivottavasti tottumus pysyy maanantaihin asti... Täytyy varmaan kuunnella vain ruotsinkielistä musaa ja kattoa elokuvia ruotsiksi. Uutisia? Nääh, ei mun juttu oikee.

 Kuuntelun jälkeen alkaakin vaan kaikkea kivaa. Abikabaree keskiviikkona ja sitten torstaina räjähtää! PENKKARITT!! Ollaan niin innoissamme! Itse ollaan rekka maalattu, haalarin maalaus menossa ja asu melkein valmiina, muutama osanen vielä puuttuu ;) Yritän saada jonkun kuvaamaan, jotta saatais tännekin sitten jotain kuvia, edustuskelpoisuutta en kuitenkaan voi taata, mutta hauskoja kuvat varmasti on! Mommo, äiti ja iskä uhkasi tulla katsomaan Espalle, kuinka me Märskyläiset edustamme Suomen tulevia urheilutähtiä ;) Jos penkkareista on selvitty, on edessä perjantaina abiristeily. Meitä lähtee Märskystä tosi pieni porukka, mutta ei se menoa haittaa, ei todellakaan! Lauantaina tullaan takaisin ja suuntaan varmaan suorintatietä kohti sänkyä. Voin vain kuvitella kuinka kuollut ja väsyt oon ton kaiken jälkeen. Ajattelin nyt jo sepustaa, sillä en oikein tiedä missä vaiheessa ehdin seuraavan kerran tänne päivitellä mun menoja. Kännykällä varmaan jos olen elossa/jaksan/kykenen/selviän niin jotain epämääräistä tänne kirjottelen...

 xoxo

 P.S vaikka kaikkee kivaa tapahtuukin niin silti mulla on kamala ikävä kesää. Tykkään talvesta, mutta haluaisin jonnekin lämpimään + shortsit jalkaan!

2 kommenttia:

  1. Miksi pukeudut penkkareina vai onks teillä joku yhteinen teema? Onko sulla paljon karkkia ja paljonko ne maksoi? Anteeksi tällainen kysely tuli vaan mieleen :-) sulla on tosi kiva blogi, tykkään lueskella ja varsinki sul on kivoja kuvia, mistä löydät niitä ja onks niillä aina jotain suurempaa merkitystä sun elämään?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tossa seuraavassa postauksessa kerroinki ja kuvista varmaan näkee ton teeman (: eli jeps yhtenäinen teema oli. Öö ittellä oli joku 4 kiloo karaaa mut en kyllä.muista paljon makso... Ja siis no ei suoranaisesti mut kyl ne jotenkin kuvaa mun tunnetilaa/päivää/elämää/yms mut ei nii vakavasti kuitenkaan (: ja siis löydän netistä aika monesta paikkaa ja siis oon jo aikasrmmin maininnu mun toisesta blogista joista noita kuvia löytyy enemmän (:

      Poista

Kiitos kommentistasi!